فسقلی
 
 
 

   - فسقلی


با چند روز غیبت سلام

چهارشنبه 10 اکتبر 2012 ساعت به وقت اینجا 30 دقیقه با 12 شبه. بقیه خوابیدن و من بیدار موندم که اگر کلمات یاری کنند کمی بنویسم.

نمی دونم چرا کمی از هنر و توانی که در بقیه انسانها میبینم در من نیست. مطمئنم کوتاهی نمیکنم اما سهم من کجاست؟ نه حافظه درسن و حسابی برای دریافت و نه قلمی برای نوشتن، زبان گفتار هم که کلا صرفه جویی شده.

ای بابا، اگه بخوام از بقیه اش هم بگم میشه نق زدن و منفی بافی. بگذریم روزهای اینجا داره تند و تند سپری میشه، نزدیک به دو ماه داره میشه که بچه ها میرن مدرسه. دیروز داشتیم از مدرسه برمیگشتیم، هوا هم شدیدا گرم و آفتابی بود،فسقلی گفت بدو دیگه موهام داره آتیش میگیره. امروز عسل توی صف کلاس دیده بود که گریه میکنه رفته بود سراغش و از مربی موضوع رو سوال کرده بود، ظاهرا به جای ورزش، بدو بدو میکرده که بهش میگن نباید اون کار و انجام بده این هم که متوجه زبون اونها نمیشده زده بود زیر گریه . مثل روز اول که مربی متوجه نمیشده که فسقلی نیاز به سرویس داره. برای اینکه مشکل حل بشه نقاشی کارهای معمول و هر روزه رو براش توی کتاب کشید که با نشون دادن عکسها منظورش رو بفهمونه.

میگم چقدر سخته بین یه عده آدم باشی و بقیه زبون رو نفهمند مخصوصا از ادن دسته آدمهای پر حرف هم باشی که نیاز به تایید دیگران داره. اوووف تحمل میخواد .

باز هم میام...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ | نوشته شده توسط: بهار نارنج در: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,| نظرات  :

 

 
منوي اصلي

ارشيو مطالب


آبان 1391
مهر 1391
موضوعات مطالب
لينک دوستان
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وقایع اتفاقیه و آدرس بهارنارنج.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

 
لينك هاي روزانه
- حمل و ترخیص خرده بار از چین

حمل و ترخیص چین

جلو پنجره اسپرت

سفارش آنلاین قلیون

جستجو

     Search

طراح قالب
Template By: LoxBlog.Com